top of page
Search

קייטנת פסח 2020-21

הורים יקרים שלום,

להלן מספר פרטים חשובים הקשורים בקייטנת הפסח המתקרבת אלינו!

1. תאריכים:

21-25.3.21. ימים א-ה. שימו לב, ביום שלישי, ה23.3.21, יום הבחירות, אין קייטנה.

4.4.21 - יום א. יום קייטנה נוסף.

2. שעות פעילות:

ב21-25.21, שעות פעילות מ7:30-16:00

ב 4.4.21, שעות פעילות מ8:00-16:00

3. התאריכים 21-25.3, מסובסדים ע"י משרד החינוך. ולכן, מי שרשום לצהרון בשגרה, יקבל החזר (שיתבטא כזיכוי בהמשך) על קייטנת פסח של

100.4 ש"ח.

4. החזר לרשומים לצהרון של 125 ש"ח על קייטנת חנוכה המסובסדת יתבטא בשכר הלימוד שייגבה באפריל.

5. מכיוון שאין שינוי במתווה החוגים בתל אביב, וקייטנת הפסח תעבור ללא חוגים, אנו נערכים לרכישה של ערכות העשרה ומשחקים נוספים לילדים.

6. קייטנת הפסח ברוב הגנים שלנו תעסוק בספר "לציונה יש כנף אחת" של הסופר והמשורר נועם חורב.

"לציונה יש כנף אחת" הוא ספר המספר על ציפור שנולדה עם כנף אחת ולכן לא יכולה לנדוד בחורף עם חברותיה הציפורים לארצות החום. בהיעדרן היא עוברת מסע שמלמד אותה, שעל אף שאינה מושלמת, היא עדיין יצור חי שלם, שיכול להיות שמח ומאושר בחלקו. בקייטנה שלנו נדבר על חלומות, על גיבורים קטנים שיחד עם הקשיים - לא מוותרים, על התפקיד החברתי שלנו בקבלת האחר ועל חג האביב שהולך להחזיר את הציפורים ואת הפרחים לעמק של ציונה

חלק מהגננות שלנו אוהבות ומבקשות לכתוב לעצמן את תוכניות הקייטנה. אנחנו מעודדות את הגננות לעסוק בנושאים הקרובים לליבן. במידה ויעבירו קייטנה בנושא אחר, תועבר לכם על ידם, תוכנית קייטנה ייעודית לגנכם.

7. צוותי הצהרון הם גם הצוותים הקבועים של הקייטנה. בחלק מהגנים יהיו שינויים בשיבוץ אנשי הצוות בשל הימים הארוכים, או בקשות מיוחדות. גנים בהם יהיה שינוי בשיבוץ גננות, יקבלו עדכון באופן פרטני.

חג שמח ואביבי לכולכם

צוות בצהרי היום

bottom of page